Не варто зайвий раз піднімати на роботі ці теми. Ризикуєте зіпсувати відносини з колегами і заробити погану репутацію укупі з іншими проблемами.
Плітки, конфлікти, проблеми з керівництвом, втрата клієнтів та інші негаразди - це лише частина проблем, яка очікує довірливих і товариських співробітників, які розповідають колегам більше, ніж треба. Експерти з HR і корпоративної культури зазначають - багато хто щиро вважають колектив мало не своєю другою сім'єю і в ряді ситуацій раді поділитися радістю чи проблемою з сусідом по робочому столу. А даремно - оголюючи таким чином «больову точку», а нерідко і не одну, можна з легкістю стати жертвою.
Головне правило спілкування в колективі - відкритість, позитив та цікаві більшості нешкідливі і нейтральні теми, - радять експерти. Так, на думку провідного консультанта кадрового агентства «Візаві Консалт», яке спеціалізується на підборі менеджерів середньої та вищої ланки на території СНД, а також далекого зарубіжжя, Тетяни Мустафи, якщо ви плануєте довго працювати в компанії, то розповідати про себе треба відкрито і щиро , оскільки емоційна середовище всередині колективу є сполучною ланкою у відносинах між співробітниками і передбачає спільність інтересів, цінностей та ідей. «Це досвід, навички, традиції, самі процеси комунікації людей, які можуть бути корисними один одному. Але слід пам'ятати, що обмеження у відвертості є навіть з найближчими людьми. Колеги по роботі не повинні перейматися стосунками з вами і відчувати себе «жилеткою» для скарг і сліз. Коли постає питання про підвищення на посаді, скороченні, збільшенні заробітної плати, то ваші друзі-колеги можуть стати ворогами, використовуючи приховану інформацію про вас проти вас же », - нагадує експерт.
Як відзначає керуючий директор компанії «Brightmen Solutions», яка з 2002 року надає послуги консалтиг і масового підбору персоналу, Володимир Телятников, зайва відвертість в колективі може бути чревата наступними неприємностями. «По-перше, можливе поширення в колективі інформації, яка була сказана комусь з колег« по секрету ». По-друге, не можна виключати донесення непотрібної інформації до вищестоящого керівництва. По-третє, цілком імовірно донесення непотрібної інформації до нижчестоящих співробітників, що іноді може виявитися навіть гірше попереднього пункту. І, врешті-решт, є ризик початку підкилимної війни, яка крім заподіяння душевного та матеріальної шкоди безпосередньо співробітнику, може пошкодити всієї компанії. Якщо співробітники однієї важливої ланцюга змагаються і не знаходять спільної мови - чекай біди », - застерігає експерт.
Іншими словами, слово - срібло, а мовчання - золото. І на ніженазванних теми краще мовчати особливо ретельно.
Професійні плани
За словами старшого консультанта рекрутингової компанії Marksman, яка займається підбором персоналу для компаній різного рівня і спрямованості - від підприємств малого бізнесу до міжнародних корпорацій, Ольги Сергєєвої, ця тема може підніматися в двох інтерпретаціях, і жодну з них краще не обговорювати з колегами. «По-перше, якщо ви хочете в найближчому майбутньому поміняти роботу , а ваш керівник не знає про це, то і немає необхідності розповідати про цей намір колегам - інформація може потрапити до керівництва завчасно. В результаті з вами можуть розлучитися раніше, ніж ви планували, до того ж зіпсуються стосунки з керівництвом. По-друге, не варто говорити про те, що ви хочете зайняти місце свого керівника, якщо така інформація потрапить до його рук, він може все неправильно зрозуміти і подумає, що ви хочете його підсидіти », - говорить експерт.
Тримати рот на замку при обговоренні кар'єрних планів рекомендує і Тетяна Мустафа: «Якщо ви ведете пошук нової роботи, то якими б довірчими не були відносини з колегами - не варто ділитися з ними своїм наміром. Хтось може випадково проговоритися про вашому пошуку, знайдуться й ті, хто спеціально повідомить керівництву про те, що ви незадоволені компаній. А тут вже можна розвинути тему про нелояльність до компанії і до керівництва. Відповідно, вам допоможуть дуже швидко покинути організацію ».
Обговорення керівництва
Ті чи інші дії керівництва нерідко ставлять в подив, дратують або виводять з себе - це факт. Проте краще не обговорювати це з колегами. «Все бувають незадоволені діями начальства, і навіть якщо для вашого колективу обговорення начальства - норма, то не варто підтримувати цю тенденцію. Не варто піднімати цю тему як з одним співробітником «по секрету», так і з колективом в цілому. Тих, хто обговорює вчинки інших за спиною, не люблять ніде, і ви не можете бути впевненим у тому, що секретну інформацію, довірену колезі, він не використовує проти вас же », - впевнена Ольга Сергєєва.
Тетяна Мустафа, у свою чергу, називає цю тему притчею во язицех для багатьох компаній. «Одне із завдань служби HR - не тільки доносити до співробітників дії керівництва в частині деяких питань, але й інформувати керівництво про проблеми співробітників. У цьому випадку уникнути критики не вдасться. Критикувати потрібно, але при цьому не варто переходити на особистості. В іншому випадку непоправне може статися в момент, коли ви найменше очікуєте удару ».
А консультант рекрутингової компанії «Бигл», яка з 2010 року забезпечила підбір персоналу в 300 компаніях, Ірина Голубєва вважає, що обговорення керівництва - питання порядності: «Якщо ви поширюєте плітки про колег, рано чи пізно самі станете об'єктом цих пліток».
Службові романи і особисте життя
Пікантна і дуже цікава тема, на яку завжди хочеться і поговорити і «погріти вуха», коли пліткують інші. Проте безпека розмови і відсутність непотрібних наслідків - понад усе. Ірина Голубєва описує стандартну ситуацію: «Уявіть: вранці у кулера ви розповіли колезі про те, як вчора з друзями сходили в дорогий ресторан, витратили кругленьку суму грошей і відмінно провели час. На перший погляд, що в цьому поганого? А ваш співрозмовник вчора спочатку годину їхав у переповненому метро, а потім ще сорок хвилин трясся в електричці, потім вночі в його квартирі прорвало трубу, і він всю ніч чекав аварійку. Безумовно у нього ваш розповідь не викличе нічого крім роздратування », - говорить експерт.
А Тетяна Мустафа категорично не рекомендує світити в офісі службові романи і обговорювати їх з колегами: «Це часто зустрічається тема в колективах. Люди часто змішують роботу з особистим життям. Так, «парочка» на роботі починає відволікатися від своїх службових обов'язків, що може призвести до негативних наслідків. У разі розриву відносин не завжди приємно стикатися на роботі з «колишнім», і знову - чутки, плітки і інтриги за спиною. На роботі необхідно виглядати успішним в усьому людиною. Колег можна інформувати тільки про офіційні відносинах ».
А керівник групи підбору персоналу кадрового агентства «Юніті», яке було засноване в 1999 році і саме нараховує зараз 120 співробітників, Ірина Антоненко не рекомендує детально обговорювати в колі колег особисті проблеми: «Найбільш поширеною є ситуація, коли робочі відносини переростають в особисті, і це призводить до зміни роботи одного з подружжя. Особливо коли один з них - прямий начальник: люди усвідомлено йдуть на цей крок, щоб уникнути пліток і інших розмов. На роботі варто підтримувати позитивну і комфортну атмосферу ».
Критика минулого місця роботи
Про минулій роботі, як самі знаєте про кого, - або добре, або ніяк. В ідеалі - максимально витримано і нейтрально. «Проводячи інтерв'ю, часто чуєш навіть від топ-персоналу висловлювання:« Власник - психічно хвора людина, міняв персонал кожні шість місяців, затискав бонуси ... », - розповідає Тетяна Мустафа. - Так що якщо вже вам доводиться відповідати на «незручні» питання, то тільки змінивши формулювання: «Я не побачив перспективи для себе, оскільки багато завдань, які вимагають детальної і глибокого опрацювання, реалізувати у встановлені терміни не представлялося можливим на всіх рівнях, оскільки в компанії високий відсоток плинності персоналу, а новим співробітникам необхідний час для адаптації та входження - стратегія розвитку змінювалася постійно ».
Зарплата
Буває, що у колег в тій же посаді оклад чомусь виявляється вище. Ну, як тут втриматися від обуреного обговорення?
За словами Ірини Антоненко, однією з головних тем, яку не варто обговорювати з колегами, є рівень заробітної плати: «У багатьох компаніях існує індивідуальна система мотивації в вигляді бонусів, премій і так далі. Тому товариш по службі, дізнавшись, що керівник нарахував вам премію більше, ніж йому, може затаїти образу. Найчастіше колега не розбирається в тому, чим ця премія заслужена: ви більше працювали, виходили понаднормово, у вас вище рівень відповідальності та інші варіанти. Не рідкісні випадки, коли колега, дізнавшись про те, що ваша заробітна плата більше, починає вести пересуди серед інших колег або йде напряму до керівника з питанням «а чому так?». Тим самим ви ставите в невигідне становище свого керівника і підриває авторитет у колективі ».
Чи не вивідувати інформацію про оклад колег і не хвалитися своєю - ось головне правило, впевнена Ольга Сергєєва: «У багатьох робочих організаціях ця тема даний табу, і як би не хотілося похвалитися колегам, що ви отримуєте більше того чи іншого працівника, цього не варто робити . Така інформація може зачепити його за живе, якщо він знаходиться на такій же посаді або, наприклад, працює в компанії довше вас. Це може негативно вплинути на ваші стосунки як з колегою, так і на стосунки в колективі. Так само даної піднятою темою може бути не досить і саме начальство »
Ваші власні оригінальні ідеї
Є цікава ідея, якій ви плануєте поділитися з керівництвом і, можливо, отримати підвищення? Колеги не повинні бути в курсі. «Знайдуться товариші по службі, які можуть захотіти вам у цьому перешкодити:« Багато знає, кругом лізе, швидше виконує завдання, радить ... ». Почнуть ненавидіти впроваджувача в їх «солодке» життя, і не завжди це відбувається тихо », - впевнена Тетяна Мустафа.
Політика та релігія
А також інші гострі соціальні теми - не кращий предмет для обговорення за обідом з колегами. Принаймні, в наш час. Особливо це актуально щодо політики. «Колись дану тему я б включила в список дозволених, - говорить Ольга Сергєєва, - але зараз це досить гостра тема для обговорення в колективі, і більшою мірою зачіпає особисті емоції і погляди. Своїм висловлюванням ви можете ненавмисно образити свого колегу, хоча зовсім не хотіли цього робити. Може виникнути непорозуміння, наслідком якого буде суперечка і сварка. І теплі до цього моменту стосунки зійдуть нанівець ».
На думку Ірини Голубєвої, вищеназвані теми здатні розпалити з маленького спору на ланчі конфлікт, якому ви самі не будете раді. Ну, і звичайно, жорстка критика улюбленої футбольної команди вашого колеги чи розташує вас до нього.
Здоров'я
У поліклініці в черговий раз втратили результати аналізів, у дитини змінився колір соплів, а по введеної добірці симптомів Google радісно повідомив, що у вас геморагічна лихоманка Ебола? Іпохондрики відверто дратують. За словами Ольги Сергєєвої, нікому не цікаво слухати про болячки чужих людей - і співчуття буде, як мінімум, черговим. «Це покаже вас як невихованого людини. Крім того, ця інформація може бути неправильно інтерпретована і якщо раптом потрапить до роботодавця, то не факт, що він теж зрозуміє її правильно. Все може перетворитися в зіпсований телефон », - впевнена фахівець.
Зовнішність колег
Ваша колега поправилася, перетримати на кучерях пергідроль, наділа кофту задом наперед, а то і взагалі прийшла в офіс, не встигнувши переодягнутися після концерту Мерліна Менсона? Обговорювати кут нахилу чубчика або глибину декольте колеги з іншими співробітниками - пусте і невдячна справа. «Це дуже неоднозначний і слизьке питання, адже при обговоренні сукні, зачіски, ходу можна в будь-який момент мимоволі образити людину», - говорить Тетяна Мустафа. А це - зайві проблеми і вже ваш головний біль. Воно вам треба?
Про що тоді говорити?
Спорт, подорожі, новини, хобі, кіно, виставки, цікаві та смішні історії з практики, прийдешні події в професійній сфері - на ці теми можна базікати, жартувати і язувати скільки душі завгодно. І без непотрібних неприємних наслідків. Головне - щоб на роботу залишався час.
Звичайно, все залежить від корпоративної культури і від конкретного колективу. Чим ближче члени команди один до одного за інтересами та поглядами, тим більше спільних тем. У невеликих колективах з розвиненими навичками взаємодії можна розмовляти практично на будь-які теми. Але врахуйте, що ви повинні дуже тонко відчувати колег і загальні настрої, інакше незручні ситуації та інші проблеми гарантовані.
Плітки, конфлікти, проблеми з керівництвом, втрата клієнтів та інші негаразди - це лише частина проблем, яка очікує довірливих і товариських співробітників, які розповідають колегам більше, ніж треба. Експерти з HR і корпоративної культури зазначають - багато хто щиро вважають колектив мало не своєю другою сім'єю і в ряді ситуацій раді поділитися радістю чи проблемою з сусідом по робочому столу. А даремно - оголюючи таким чином «больову точку», а нерідко і не одну, можна з легкістю стати жертвою.
Головне правило спілкування в колективі - відкритість, позитив та цікаві більшості нешкідливі і нейтральні теми, - радять експерти. Так, на думку провідного консультанта кадрового агентства «Візаві Консалт», яке спеціалізується на підборі менеджерів середньої та вищої ланки на території СНД, а також далекого зарубіжжя, Тетяни Мустафи, якщо ви плануєте довго працювати в компанії, то розповідати про себе треба відкрито і щиро , оскільки емоційна середовище всередині колективу є сполучною ланкою у відносинах між співробітниками і передбачає спільність інтересів, цінностей та ідей. «Це досвід, навички, традиції, самі процеси комунікації людей, які можуть бути корисними один одному. Але слід пам'ятати, що обмеження у відвертості є навіть з найближчими людьми. Колеги по роботі не повинні перейматися стосунками з вами і відчувати себе «жилеткою» для скарг і сліз. Коли постає питання про підвищення на посаді, скороченні, збільшенні заробітної плати, то ваші друзі-колеги можуть стати ворогами, використовуючи приховану інформацію про вас проти вас же », - нагадує експерт.
Як відзначає керуючий директор компанії «Brightmen Solutions», яка з 2002 року надає послуги консалтиг і масового підбору персоналу, Володимир Телятников, зайва відвертість в колективі може бути чревата наступними неприємностями. «По-перше, можливе поширення в колективі інформації, яка була сказана комусь з колег« по секрету ». По-друге, не можна виключати донесення непотрібної інформації до вищестоящого керівництва. По-третє, цілком імовірно донесення непотрібної інформації до нижчестоящих співробітників, що іноді може виявитися навіть гірше попереднього пункту. І, врешті-решт, є ризик початку підкилимної війни, яка крім заподіяння душевного та матеріальної шкоди безпосередньо співробітнику, може пошкодити всієї компанії. Якщо співробітники однієї важливої ланцюга змагаються і не знаходять спільної мови - чекай біди », - застерігає експерт.
Іншими словами, слово - срібло, а мовчання - золото. І на ніженазванних теми краще мовчати особливо ретельно.
Професійні плани
За словами старшого консультанта рекрутингової компанії Marksman, яка займається підбором персоналу для компаній різного рівня і спрямованості - від підприємств малого бізнесу до міжнародних корпорацій, Ольги Сергєєвої, ця тема може підніматися в двох інтерпретаціях, і жодну з них краще не обговорювати з колегами. «По-перше, якщо ви хочете в найближчому майбутньому поміняти роботу , а ваш керівник не знає про це, то і немає необхідності розповідати про цей намір колегам - інформація може потрапити до керівництва завчасно. В результаті з вами можуть розлучитися раніше, ніж ви планували, до того ж зіпсуються стосунки з керівництвом. По-друге, не варто говорити про те, що ви хочете зайняти місце свого керівника, якщо така інформація потрапить до його рук, він може все неправильно зрозуміти і подумає, що ви хочете його підсидіти », - говорить експерт.
Тримати рот на замку при обговоренні кар'єрних планів рекомендує і Тетяна Мустафа: «Якщо ви ведете пошук нової роботи, то якими б довірчими не були відносини з колегами - не варто ділитися з ними своїм наміром. Хтось може випадково проговоритися про вашому пошуку, знайдуться й ті, хто спеціально повідомить керівництву про те, що ви незадоволені компаній. А тут вже можна розвинути тему про нелояльність до компанії і до керівництва. Відповідно, вам допоможуть дуже швидко покинути організацію ».
Обговорення керівництва
Ті чи інші дії керівництва нерідко ставлять в подив, дратують або виводять з себе - це факт. Проте краще не обговорювати це з колегами. «Все бувають незадоволені діями начальства, і навіть якщо для вашого колективу обговорення начальства - норма, то не варто підтримувати цю тенденцію. Не варто піднімати цю тему як з одним співробітником «по секрету», так і з колективом в цілому. Тих, хто обговорює вчинки інших за спиною, не люблять ніде, і ви не можете бути впевненим у тому, що секретну інформацію, довірену колезі, він не використовує проти вас же », - впевнена Ольга Сергєєва.
Тетяна Мустафа, у свою чергу, називає цю тему притчею во язицех для багатьох компаній. «Одне із завдань служби HR - не тільки доносити до співробітників дії керівництва в частині деяких питань, але й інформувати керівництво про проблеми співробітників. У цьому випадку уникнути критики не вдасться. Критикувати потрібно, але при цьому не варто переходити на особистості. В іншому випадку непоправне може статися в момент, коли ви найменше очікуєте удару ».
А консультант рекрутингової компанії «Бигл», яка з 2010 року забезпечила підбір персоналу в 300 компаніях, Ірина Голубєва вважає, що обговорення керівництва - питання порядності: «Якщо ви поширюєте плітки про колег, рано чи пізно самі станете об'єктом цих пліток».
Службові романи і особисте життя
Пікантна і дуже цікава тема, на яку завжди хочеться і поговорити і «погріти вуха», коли пліткують інші. Проте безпека розмови і відсутність непотрібних наслідків - понад усе. Ірина Голубєва описує стандартну ситуацію: «Уявіть: вранці у кулера ви розповіли колезі про те, як вчора з друзями сходили в дорогий ресторан, витратили кругленьку суму грошей і відмінно провели час. На перший погляд, що в цьому поганого? А ваш співрозмовник вчора спочатку годину їхав у переповненому метро, а потім ще сорок хвилин трясся в електричці, потім вночі в його квартирі прорвало трубу, і він всю ніч чекав аварійку. Безумовно у нього ваш розповідь не викличе нічого крім роздратування », - говорить експерт.
А Тетяна Мустафа категорично не рекомендує світити в офісі службові романи і обговорювати їх з колегами: «Це часто зустрічається тема в колективах. Люди часто змішують роботу з особистим життям. Так, «парочка» на роботі починає відволікатися від своїх службових обов'язків, що може призвести до негативних наслідків. У разі розриву відносин не завжди приємно стикатися на роботі з «колишнім», і знову - чутки, плітки і інтриги за спиною. На роботі необхідно виглядати успішним в усьому людиною. Колег можна інформувати тільки про офіційні відносинах ».
А керівник групи підбору персоналу кадрового агентства «Юніті», яке було засноване в 1999 році і саме нараховує зараз 120 співробітників, Ірина Антоненко не рекомендує детально обговорювати в колі колег особисті проблеми: «Найбільш поширеною є ситуація, коли робочі відносини переростають в особисті, і це призводить до зміни роботи одного з подружжя. Особливо коли один з них - прямий начальник: люди усвідомлено йдуть на цей крок, щоб уникнути пліток і інших розмов. На роботі варто підтримувати позитивну і комфортну атмосферу ».
Критика минулого місця роботи
Про минулій роботі, як самі знаєте про кого, - або добре, або ніяк. В ідеалі - максимально витримано і нейтрально. «Проводячи інтерв'ю, часто чуєш навіть від топ-персоналу висловлювання:« Власник - психічно хвора людина, міняв персонал кожні шість місяців, затискав бонуси ... », - розповідає Тетяна Мустафа. - Так що якщо вже вам доводиться відповідати на «незручні» питання, то тільки змінивши формулювання: «Я не побачив перспективи для себе, оскільки багато завдань, які вимагають детальної і глибокого опрацювання, реалізувати у встановлені терміни не представлялося можливим на всіх рівнях, оскільки в компанії високий відсоток плинності персоналу, а новим співробітникам необхідний час для адаптації та входження - стратегія розвитку змінювалася постійно ».
Зарплата
Буває, що у колег в тій же посаді оклад чомусь виявляється вище. Ну, як тут втриматися від обуреного обговорення?
За словами Ірини Антоненко, однією з головних тем, яку не варто обговорювати з колегами, є рівень заробітної плати: «У багатьох компаніях існує індивідуальна система мотивації в вигляді бонусів, премій і так далі. Тому товариш по службі, дізнавшись, що керівник нарахував вам премію більше, ніж йому, може затаїти образу. Найчастіше колега не розбирається в тому, чим ця премія заслужена: ви більше працювали, виходили понаднормово, у вас вище рівень відповідальності та інші варіанти. Не рідкісні випадки, коли колега, дізнавшись про те, що ваша заробітна плата більше, починає вести пересуди серед інших колег або йде напряму до керівника з питанням «а чому так?». Тим самим ви ставите в невигідне становище свого керівника і підриває авторитет у колективі ».
Чи не вивідувати інформацію про оклад колег і не хвалитися своєю - ось головне правило, впевнена Ольга Сергєєва: «У багатьох робочих організаціях ця тема даний табу, і як би не хотілося похвалитися колегам, що ви отримуєте більше того чи іншого працівника, цього не варто робити . Така інформація може зачепити його за живе, якщо він знаходиться на такій же посаді або, наприклад, працює в компанії довше вас. Це може негативно вплинути на ваші стосунки як з колегою, так і на стосунки в колективі. Так само даної піднятою темою може бути не досить і саме начальство »
Ваші власні оригінальні ідеї
Є цікава ідея, якій ви плануєте поділитися з керівництвом і, можливо, отримати підвищення? Колеги не повинні бути в курсі. «Знайдуться товариші по службі, які можуть захотіти вам у цьому перешкодити:« Багато знає, кругом лізе, швидше виконує завдання, радить ... ». Почнуть ненавидіти впроваджувача в їх «солодке» життя, і не завжди це відбувається тихо », - впевнена Тетяна Мустафа.
Політика та релігія
А також інші гострі соціальні теми - не кращий предмет для обговорення за обідом з колегами. Принаймні, в наш час. Особливо це актуально щодо політики. «Колись дану тему я б включила в список дозволених, - говорить Ольга Сергєєва, - але зараз це досить гостра тема для обговорення в колективі, і більшою мірою зачіпає особисті емоції і погляди. Своїм висловлюванням ви можете ненавмисно образити свого колегу, хоча зовсім не хотіли цього робити. Може виникнути непорозуміння, наслідком якого буде суперечка і сварка. І теплі до цього моменту стосунки зійдуть нанівець ».
На думку Ірини Голубєвої, вищеназвані теми здатні розпалити з маленького спору на ланчі конфлікт, якому ви самі не будете раді. Ну, і звичайно, жорстка критика улюбленої футбольної команди вашого колеги чи розташує вас до нього.
Здоров'я
У поліклініці в черговий раз втратили результати аналізів, у дитини змінився колір соплів, а по введеної добірці симптомів Google радісно повідомив, що у вас геморагічна лихоманка Ебола? Іпохондрики відверто дратують. За словами Ольги Сергєєвої, нікому не цікаво слухати про болячки чужих людей - і співчуття буде, як мінімум, черговим. «Це покаже вас як невихованого людини. Крім того, ця інформація може бути неправильно інтерпретована і якщо раптом потрапить до роботодавця, то не факт, що він теж зрозуміє її правильно. Все може перетворитися в зіпсований телефон », - впевнена фахівець.
Зовнішність колег
Ваша колега поправилася, перетримати на кучерях пергідроль, наділа кофту задом наперед, а то і взагалі прийшла в офіс, не встигнувши переодягнутися після концерту Мерліна Менсона? Обговорювати кут нахилу чубчика або глибину декольте колеги з іншими співробітниками - пусте і невдячна справа. «Це дуже неоднозначний і слизьке питання, адже при обговоренні сукні, зачіски, ходу можна в будь-який момент мимоволі образити людину», - говорить Тетяна Мустафа. А це - зайві проблеми і вже ваш головний біль. Воно вам треба?
Про що тоді говорити?
Спорт, подорожі, новини, хобі, кіно, виставки, цікаві та смішні історії з практики, прийдешні події в професійній сфері - на ці теми можна базікати, жартувати і язувати скільки душі завгодно. І без непотрібних неприємних наслідків. Головне - щоб на роботу залишався час.
Звичайно, все залежить від корпоративної культури і від конкретного колективу. Чим ближче члени команди один до одного за інтересами та поглядами, тим більше спільних тем. У невеликих колективах з розвиненими навичками взаємодії можна розмовляти практично на будь-які теми. Але врахуйте, що ви повинні дуже тонко відчувати колег і загальні настрої, інакше незручні ситуації та інші проблеми гарантовані.
Комментариев нет:
Отправить комментарий