Не дарма співбесіду називають театром одного актора, дійсно доводиться їм бути. Уявіть, що вам належить виступ: треба попрацювати над промовою, підібрати костюм, кожна дрібниця має значення. Мова тіла - не виняток.
Як уже писав в одному з матеріалів, є три найбільш важливих питання , до яких треба готуватися. Підготовка до цих питань допомагає відповісти на всі інші. Якщо співбесіда - це гра, яка вимагає репетиції, значить, попередньо відточити поведінку і жестикуляцію теж не завадить.
Роботодавець вашої мрії відкрив вакансію. Ви готуєтеся до співбесіди , відправляєте резюме. Ось ви запрошені на інтерв'ю, гідно пройшли його. Вам здається, що робота у вас в кишені.
Але йдучи, ви тиснете інтерв'юеру руку, дякуйте за приділений час і це зводить нанівець всі ваші шанси. Чому? Рукостискання було занадто слабким і вам не вдалося встановити зоровий контакт. «Ця найпростіша помилка часто обходиться дорого здобувачам», - вважає експерт Тоня Рейман, автор книги «Влада мови тіла».
«Коли люди бачать вас вперше, вони абсолютно несвідомо починають вас оцінювати. У мозку активуються мільйони нейронів, запускаються тисячі операцій з метою з'ясувати, чи можна вам довіряти, благонадійні ви, наскільки ви симпатичні. Це враження складається, в першу чергу, на основі невербальної комунікації ».
Так що з першої до останньої хвилини інтерв'ю ви повинні усвідомлювати жести і невербальні сигнали, які несвідомо посилаєте.
Ось 10 типових невербальних помилок, які стоять здобувачам роботи.
1. Погана постава
Завжди стежте за поставою. «Люди не розуміють, що співбесіда починається ще в приймальні, але це так. Так що не сутультесь в кріслі », - радить Рейман. Щоб виглядати впевнено, ви повинні сидіти або стояти так, щоб шия, вуха і плечі розташовувалися в одній площині, а груди були б злегка виставлена вперед. Ця поза змінює хімічні процеси в мозку і дає відчувати силу і впевненість. На оточуючих вона справляє враження стійкості, життєвої сили і розташовує до довіри, - пояснює експерт.
2. Неправильне рукостискання
Люди мають схильність демонструвати своє домінуюче становище, хапаючи руку інтерв'юера і трясучи її. Але саме цим ви повідомляєте йому, що потребуєте підтримки, - пояснює Рейман. Замість цього рукостискання повинно бути більш природним: пальці зверху і два-три струшування. В якості здобувача ви завжди повинні чекати, коли інтерв'юер протягне руку першим, - додає вона.
3. Спітнілі долоні
Немає нічого гіршого, ніж тиснути руку комусь, у кого липкі долоні. Якщо це ви, йдіть у ванну і потримайте зап'ястя під холодною водою з хвилину, - рекомендує експерт. Це дасть долонях сухість на 10 хвилин, так що ваше перше рукостискання буде сильним і впевненим, а не слабким і боязким.
4. Бігаючий погляд
Переконайтеся, що ви не уникаєте зорового контакту з інтерв'юером, - говорить Рейман. Якщо ви раз у раз відводите погляд, у нього залишиться враження, що ви не впевнені, у вас немає відповідного відповіді на питання або ви прибріхує. Чи означає це, що він правий? Ні. Але враження - це все, коли мова йде про співбесіду.
5. Хвилювання
Гра з волоссям, дотик до обличчя і будь-який інший вид ерзанья може відволікати інтерв'юера. Це також показує йому, наскільки ви налякані, - говорить Рейман. Ми торкаємося особи або волосся. Тому що нас це заспокоює. Ви хочете відправити інтерв'юеру таке повідомлення?
6. Неуважність і відсутність інтересу
Ви раз у раз розгойдуватися в кріслі, укладаєте ногу на ногу і тут же міняєте позу. Інтерв'юер може прочитати цей сигнал, як відсутність у вас інтересу до бесіди і позиції і вирішити, що вам нудно. Замість цього краще показати зацікавленість , трохи схиливши корпус вперед і киваючи час від часу.
7. Нездатність посміхнутися
Посмішка випромінює впевненість, відкритість, теплоту і енергію. Ваша посмішка також змушує співрозмовника посміхнутися у відповідь, майже підсвідомо. Неулибающійся людина часто виглядає похмуро відчужено.
8. Відсутність зовнішньої реакції на слова співрозмовника
Велика помилка багатьох претендентів - сидіти спокійно далі і зовні не реагувати на слова співрозмовника, - говорить Патті Вуд, автор книги «Перше враження: мова тіла і харизма». Ми демонструємо залученість і інтерес до співрозмовника піднятими бровами. Посмішкою. Кивками, вербальними висловлюваннями на кшталт «так-так».
Якщо ви ніяк не реагуєте, люди думають, що ви байдужі або перебуваєте в нелучшей психічній формі або роблять інші невтішні для вас припущення.
9. Невідповідність вербальних і невербальних повідомлень
Типова помилка, коли наше вираз обличчя протилежно емоції, яку ми хочемо висловити. «Звучить заманливо» говоримо ми, монотонним голосом або, склавши руки навхрест, або відводимо очі. На думку Вуд, це найстрашніша помилка будь-якої комунікації. Іноді вона свідчить про пригніченою агресії, яка проявляється таким чином.
10. Оборонна позиція
Ви помічали під час нарад, коли всі сидять за одним столом, що у багатьох руки схрещені або заховані під стіл? «Руки завжди потрібно тримати на виду - говорить Вуд. Якщо слухачі бачать ваші руки, їм не приходить в голову, що ви можете щось приховувати. Хочете виглядати чесним і заслуговуючим довіри - показуйте руки ».
Як уже писав в одному з матеріалів, є три найбільш важливих питання , до яких треба готуватися. Підготовка до цих питань допомагає відповісти на всі інші. Якщо співбесіда - це гра, яка вимагає репетиції, значить, попередньо відточити поведінку і жестикуляцію теж не завадить.
Роботодавець вашої мрії відкрив вакансію. Ви готуєтеся до співбесіди , відправляєте резюме. Ось ви запрошені на інтерв'ю, гідно пройшли його. Вам здається, що робота у вас в кишені.
Але йдучи, ви тиснете інтерв'юеру руку, дякуйте за приділений час і це зводить нанівець всі ваші шанси. Чому? Рукостискання було занадто слабким і вам не вдалося встановити зоровий контакт. «Ця найпростіша помилка часто обходиться дорого здобувачам», - вважає експерт Тоня Рейман, автор книги «Влада мови тіла».
«Коли люди бачать вас вперше, вони абсолютно несвідомо починають вас оцінювати. У мозку активуються мільйони нейронів, запускаються тисячі операцій з метою з'ясувати, чи можна вам довіряти, благонадійні ви, наскільки ви симпатичні. Це враження складається, в першу чергу, на основі невербальної комунікації ».
Так що з першої до останньої хвилини інтерв'ю ви повинні усвідомлювати жести і невербальні сигнали, які несвідомо посилаєте.
Ось 10 типових невербальних помилок, які стоять здобувачам роботи.
1. Погана постава
Завжди стежте за поставою. «Люди не розуміють, що співбесіда починається ще в приймальні, але це так. Так що не сутультесь в кріслі », - радить Рейман. Щоб виглядати впевнено, ви повинні сидіти або стояти так, щоб шия, вуха і плечі розташовувалися в одній площині, а груди були б злегка виставлена вперед. Ця поза змінює хімічні процеси в мозку і дає відчувати силу і впевненість. На оточуючих вона справляє враження стійкості, життєвої сили і розташовує до довіри, - пояснює експерт.
2. Неправильне рукостискання
Люди мають схильність демонструвати своє домінуюче становище, хапаючи руку інтерв'юера і трясучи її. Але саме цим ви повідомляєте йому, що потребуєте підтримки, - пояснює Рейман. Замість цього рукостискання повинно бути більш природним: пальці зверху і два-три струшування. В якості здобувача ви завжди повинні чекати, коли інтерв'юер протягне руку першим, - додає вона.
3. Спітнілі долоні
Немає нічого гіршого, ніж тиснути руку комусь, у кого липкі долоні. Якщо це ви, йдіть у ванну і потримайте зап'ястя під холодною водою з хвилину, - рекомендує експерт. Це дасть долонях сухість на 10 хвилин, так що ваше перше рукостискання буде сильним і впевненим, а не слабким і боязким.
4. Бігаючий погляд
Переконайтеся, що ви не уникаєте зорового контакту з інтерв'юером, - говорить Рейман. Якщо ви раз у раз відводите погляд, у нього залишиться враження, що ви не впевнені, у вас немає відповідного відповіді на питання або ви прибріхує. Чи означає це, що він правий? Ні. Але враження - це все, коли мова йде про співбесіду.
5. Хвилювання
Гра з волоссям, дотик до обличчя і будь-який інший вид ерзанья може відволікати інтерв'юера. Це також показує йому, наскільки ви налякані, - говорить Рейман. Ми торкаємося особи або волосся. Тому що нас це заспокоює. Ви хочете відправити інтерв'юеру таке повідомлення?
6. Неуважність і відсутність інтересу
Ви раз у раз розгойдуватися в кріслі, укладаєте ногу на ногу і тут же міняєте позу. Інтерв'юер може прочитати цей сигнал, як відсутність у вас інтересу до бесіди і позиції і вирішити, що вам нудно. Замість цього краще показати зацікавленість , трохи схиливши корпус вперед і киваючи час від часу.
7. Нездатність посміхнутися
Посмішка випромінює впевненість, відкритість, теплоту і енергію. Ваша посмішка також змушує співрозмовника посміхнутися у відповідь, майже підсвідомо. Неулибающійся людина часто виглядає похмуро відчужено.
8. Відсутність зовнішньої реакції на слова співрозмовника
Велика помилка багатьох претендентів - сидіти спокійно далі і зовні не реагувати на слова співрозмовника, - говорить Патті Вуд, автор книги «Перше враження: мова тіла і харизма». Ми демонструємо залученість і інтерес до співрозмовника піднятими бровами. Посмішкою. Кивками, вербальними висловлюваннями на кшталт «так-так».
Якщо ви ніяк не реагуєте, люди думають, що ви байдужі або перебуваєте в нелучшей психічній формі або роблять інші невтішні для вас припущення.
9. Невідповідність вербальних і невербальних повідомлень
Типова помилка, коли наше вираз обличчя протилежно емоції, яку ми хочемо висловити. «Звучить заманливо» говоримо ми, монотонним голосом або, склавши руки навхрест, або відводимо очі. На думку Вуд, це найстрашніша помилка будь-якої комунікації. Іноді вона свідчить про пригніченою агресії, яка проявляється таким чином.
10. Оборонна позиція
Ви помічали під час нарад, коли всі сидять за одним столом, що у багатьох руки схрещені або заховані під стіл? «Руки завжди потрібно тримати на виду - говорить Вуд. Якщо слухачі бачать ваші руки, їм не приходить в голову, що ви можете щось приховувати. Хочете виглядати чесним і заслуговуючим довіри - показуйте руки ».
Комментариев нет:
Отправить комментарий