Кілька тривожних ознак, що ви працюєте на поганого керівника. Якщо багато вам знайомі, то, можливо, вам варто змінити роботу. Але будьте обережні і чесні перед собою - може виявитися, що проблема в вас самих.
У житті завжди є підлеглі і керівники - це нормально. І начальник не повинен відповідати за все на світі, але і прикриватися своїми підопічними не варто. Головне - вміло дотримуватися балансу.
1. Ваш начальник зосереджений на невдачах
Щодня ви отримуєте тільки погані звістки. Замість того, щоб почати день або тиждень з концентрації на позитивних моментах, начальник фокусується на невдачах. Зовсім необов'язково по 20 раз говорити про провали, а якщо доводиться - значить, саме час щось змінити.
2. Ви не отримуєте підтримки
Іноді критика корисна, але ваш начальник повинен підтримувати працівників. Якщо ви відчуваєте, що робите все можливе, але все одно отримуєте рутинну роботу, яка принижує ваші здібності - можливо, ви працюєте не на того людини.
3. Ви не отримуєте подяки
Загальне визнання не обов'язково має бути рушійною силою у вашій кар'єрі, але було б непогано, якби люди були ввічливими. Ми дякуємо тим, хто притримує нам двері або передає сіль за столом, за день ми багато разів обмінюємося словами подяки. Церемонія Оскара ні до чого, але якщо начальник вас ніколи не дякує - це привід замислитися.
4. Ваш керівник не відчуває ситуацію
Вам здається, що нічого не змінюється і ви все ще живете за стародавніми законами, які більше нагадують Драконові заходи? Можливо, ваш начальник застряг у минулому. Ви навряд чи зможете просунутися вперед, якщо дивіться тому, так що вирішуйте.
5. Вам не довіряють
В початку кар'єри абсолютно нормально, що до вас придивляються. Ви новачок, вас ніхто не знає, та й ви самі не в курсі, що потрібно робити (що б ви там не вивчали в університеті). Але якщо минуло п'ять років, а кожен ваш крок все одно перевіряють ще раз, то краще змінити місце роботи.
6. Ви працюєте в безладді
Щодня щось змінюється, і це нормально, подобається нам це чи ні. Поступово хаос перетворюється в звички і розкладу. А якщо ваша команда не схожа на злагоджений механізм і не справляється зі своїм «творчим безладом», то час подумати про зміну начальства.
7. У вас немає свободи
В армії все регламентовано. Вам говорять як, де і коли їсти, спати і приймати душ. І навіть у цих умовах вам потрібна свобода і відпочинок, щоб виконати завдання до терміну. Якщо ви все робите за вказівкою, можливо вам не пощастило з начальником.
8. Ваш керівник не приймає рішення
Розподіл повноважень важливо - воно допомагає керувати роботою маленьких груп, щоб отримати загальний результат. Але складна робота нашого організму залежить від мозку, який керує всіма процесами. Якщо ваш начальник ні за що не відповідає, і перекладає відповідальність на підлеглих, то це поганий начальник.
9. Начальник приймає безвідповідальні рішення
Гірше нерішучого людини тільки людина, що приймає неправильні рішення. Той генерал програв, який недооцінив потужність противника. І якщо вами керує хтось, хто відмахується випадковими відповідями, можливо, вам не варто більше залишатися під таким начальством.
10. Ви працюєте на Главу, Компанію або Начальника
Немає нічого гіршого невідомого керівника. Ніхто не знає, хто керує процесом, кожен перекладає відповідальність на іншого. Це більше підходить для сюжету антиутопії, але для всіх інших це нестерпно. Такі керівники не повинні звинувачувати умовну «компанію» або «керівництво», а повинні відповідати за свої дії.
11. Вам не вистачає вмілого керівництва
Не кожне вказівка повинна супроводжуватися керівництвом до дії і докладними поясненнями, але завдання повинні бути зрозумілі підлеглим. Але якщо у вас постійно виникають проблеми через те, що вам чогось доказав або навпаки - ви отримали надлишкову інформацію, це привід задуматися про зміну роботи .
12. Ви дієте наосліп
Неважливо, на кого ви працюєте, ви маєте право знати що відбувається. Саме за рахунок цього вдається обман і шахрайство - людям не кажуть, чим вони займаються, вони «просто роблять свою частину роботи», ніколи не отримуючи повної картини. Якщо ви бредете наосліп, то ні до чого доброго це не приведе.
13. Начальство ховається за спини підлеглих
Історії відомі помилки полководців, які ніколи не були на полі бою разом з військом, воліючи прикриватися своєю владою і спинами своїх підлеглих. Всім відомо, що це нічим добрим не закінчувалося.
14. На вас перекладають провину
Якщо ваша друга половина винить вас в чомусь, це навіть мило до якійсь мірі. Але начальник не повинен завжди звинувачувати вас у всіх невдачах. Якщо ви постійно берете на себе чужу провину, це тривожний знак.
15. Вас не помічають
У деяких організаціях є ящик «для пропозицій», в інших працює «політика відкритих дверей». Будь-який спосіб підходить, головне, що співробітники повинні мати право висловитися і бути почутими. Якщо вас не чують, навіщо йти за такою людиною?
У житті завжди є підлеглі і керівники - це нормально. І начальник не повинен відповідати за все на світі, але і прикриватися своїми підопічними не варто. Головне - вміло дотримуватися балансу.
1. Ваш начальник зосереджений на невдачах
Щодня ви отримуєте тільки погані звістки. Замість того, щоб почати день або тиждень з концентрації на позитивних моментах, начальник фокусується на невдачах. Зовсім необов'язково по 20 раз говорити про провали, а якщо доводиться - значить, саме час щось змінити.
2. Ви не отримуєте підтримки
Іноді критика корисна, але ваш начальник повинен підтримувати працівників. Якщо ви відчуваєте, що робите все можливе, але все одно отримуєте рутинну роботу, яка принижує ваші здібності - можливо, ви працюєте не на того людини.
3. Ви не отримуєте подяки
Загальне визнання не обов'язково має бути рушійною силою у вашій кар'єрі, але було б непогано, якби люди були ввічливими. Ми дякуємо тим, хто притримує нам двері або передає сіль за столом, за день ми багато разів обмінюємося словами подяки. Церемонія Оскара ні до чого, але якщо начальник вас ніколи не дякує - це привід замислитися.
4. Ваш керівник не відчуває ситуацію
Вам здається, що нічого не змінюється і ви все ще живете за стародавніми законами, які більше нагадують Драконові заходи? Можливо, ваш начальник застряг у минулому. Ви навряд чи зможете просунутися вперед, якщо дивіться тому, так що вирішуйте.
5. Вам не довіряють
В початку кар'єри абсолютно нормально, що до вас придивляються. Ви новачок, вас ніхто не знає, та й ви самі не в курсі, що потрібно робити (що б ви там не вивчали в університеті). Але якщо минуло п'ять років, а кожен ваш крок все одно перевіряють ще раз, то краще змінити місце роботи.
6. Ви працюєте в безладді
Щодня щось змінюється, і це нормально, подобається нам це чи ні. Поступово хаос перетворюється в звички і розкладу. А якщо ваша команда не схожа на злагоджений механізм і не справляється зі своїм «творчим безладом», то час подумати про зміну начальства.
7. У вас немає свободи
В армії все регламентовано. Вам говорять як, де і коли їсти, спати і приймати душ. І навіть у цих умовах вам потрібна свобода і відпочинок, щоб виконати завдання до терміну. Якщо ви все робите за вказівкою, можливо вам не пощастило з начальником.
8. Ваш керівник не приймає рішення
Розподіл повноважень важливо - воно допомагає керувати роботою маленьких груп, щоб отримати загальний результат. Але складна робота нашого організму залежить від мозку, який керує всіма процесами. Якщо ваш начальник ні за що не відповідає, і перекладає відповідальність на підлеглих, то це поганий начальник.
9. Начальник приймає безвідповідальні рішення
Гірше нерішучого людини тільки людина, що приймає неправильні рішення. Той генерал програв, який недооцінив потужність противника. І якщо вами керує хтось, хто відмахується випадковими відповідями, можливо, вам не варто більше залишатися під таким начальством.
10. Ви працюєте на Главу, Компанію або Начальника
Немає нічого гіршого невідомого керівника. Ніхто не знає, хто керує процесом, кожен перекладає відповідальність на іншого. Це більше підходить для сюжету антиутопії, але для всіх інших це нестерпно. Такі керівники не повинні звинувачувати умовну «компанію» або «керівництво», а повинні відповідати за свої дії.
11. Вам не вистачає вмілого керівництва
Не кожне вказівка повинна супроводжуватися керівництвом до дії і докладними поясненнями, але завдання повинні бути зрозумілі підлеглим. Але якщо у вас постійно виникають проблеми через те, що вам чогось доказав або навпаки - ви отримали надлишкову інформацію, це привід задуматися про зміну роботи .
12. Ви дієте наосліп
Неважливо, на кого ви працюєте, ви маєте право знати що відбувається. Саме за рахунок цього вдається обман і шахрайство - людям не кажуть, чим вони займаються, вони «просто роблять свою частину роботи», ніколи не отримуючи повної картини. Якщо ви бредете наосліп, то ні до чого доброго це не приведе.
13. Начальство ховається за спини підлеглих
Історії відомі помилки полководців, які ніколи не були на полі бою разом з військом, воліючи прикриватися своєю владою і спинами своїх підлеглих. Всім відомо, що це нічим добрим не закінчувалося.
14. На вас перекладають провину
Якщо ваша друга половина винить вас в чомусь, це навіть мило до якійсь мірі. Але начальник не повинен завжди звинувачувати вас у всіх невдачах. Якщо ви постійно берете на себе чужу провину, це тривожний знак.
15. Вас не помічають
У деяких організаціях є ящик «для пропозицій», в інших працює «політика відкритих дверей». Будь-який спосіб підходить, головне, що співробітники повинні мати право висловитися і бути почутими. Якщо вас не чують, навіщо йти за такою людиною?
Комментариев нет:
Отправить комментарий