Деякі фрази миттєво підривають ваш професіоналізм і повинні бути заборонені в офісі. Ось 11 виразів, які не варто вимовляти на роботі.
Все, що ви говорите, має значення. Будь то ідея на нараді або зневажливий коментар за обідом - все сказане доповнить загальне враження, яке ви справляєте.
1. «Який у цьому сенс?»
Ця фраза наводить ваших співрозмовників на думку, що ви не в змозі зрозуміти ідею самостійно, вважає кар'єрний коуч Тара Софія Мор, тоді як вони хотіли б переконатися, що ви все зрозуміли. Замість цього експерт рекомендує сформулювати ваші сумніви інакше: «Що ви думаєте з цього приводу?».
2. «Це несправедливо»
Ваш обурений крик чи скільки-небудь змінить ситуацію. «Уникати цю фразу варто з тієї простої причини, що краще утримуватися від скарг або, того гірше, пасивного ниття, незалежно то того, що саме вас обурює - неприємності на роботі чи проблеми планетарного масштабу », - вважає Дарлін Прайс, автор статті« Добре сказано! Секрети успішних презентацій і переговорів ».
3. «У мене не було на це часу»
Найчастіше це просто брехня . Якщо ви не знайшли часу для виконання завдання або забули про неї, краще призначити термін, до якого вона точно буде виконана, замість того, щоб пояснювати, чому прийматися за неї вже пізно.
4. «Просто»
«Я просто хотів перевірити», «Я просто думаю» - вживання цього словечка може здаватися абсолютно нешкідливим, але відволікає увагу від того, що ви говорите. «Коли ми говоримо« просто », ми боїмося, що нас вважатимуть більш сильними, ніж ми є», - вважає Мор. - Хто говорить як би займає оборонну позицію і воліє виглядати трохи плаксивим і невпевненим ». Позбавтеся від цього словесного паразита, і ваша мова буде звучати більш вагомо.
5. «Але я відправив e mail тиждень тому»
Якщо хтось не відповів вам, ваша турбота упевнитися, що ваше прохання отримана. Дійте на випередження в комунікаціях, будьте проактивними, а не змушуйте ваших колег відчувати провину під градом ваших закидів.
6. «Ненавиджу», або «Мене дратує»
Образам не місце в офісі, тим більше, коли вони спрямовані на конкретну людину або діяльність компанії. «Вони не тільки демонструють незрілість, як на шкільному подвір'ї, а й створюють вибухонебезпечну ситуацію в колективі», - говорить Прайс.
7. «Я за це не відповідаю»
Навіть якщо це дійсно не ваш обов'язок, готовність допомогти означає, що ви командний гравець і можете пройти зайву милю заради спільної справи. Зрештою, ми всі за нього відповідаємо.
8. «Ви повинні були ...»
Ці обвинувальні закиди швидше вселяють почуття сорому. Вимовляє їх як би показує пальцем на винуватого, - говорить Прайс. Краще використовувати позитивний підхід, наприклад: «У майбутньому я рекомендую ...».
9. «Я можу помилятися, але ...»
Прайс називає ці слова знецінюються. Це означає, що вони відразу ж знижують вплив того, що ви збираєтеся сказати. «Уникайте будь-яких предваряющих фраз, які зменшують ваш авторитет і значення вашого внеску в роботу», - рекомендує вона.
10. «Вибачте, але ...»
Ці слова відразу налаштовують проти вас, ви викликаєте роздратування навколишніх. «Не вибачайтеся за те, що ви збираєтеся зробити чи сказати», - радить Мор.
11. «Взагалі-то», «Насправді»
«Взагалі-то це тут» або «Насправді, ви можете поступити таким чином» - випереджаючи вислів цими словами, ви створюєте дистанцію між собою і слухачем, як би натякаючи, що тут є місце сумнівам. Спробуйте додати тому, що ви говорите, більш позитивний настрій.
Все, що ви говорите, має значення. Будь то ідея на нараді або зневажливий коментар за обідом - все сказане доповнить загальне враження, яке ви справляєте.
1. «Який у цьому сенс?»
Ця фраза наводить ваших співрозмовників на думку, що ви не в змозі зрозуміти ідею самостійно, вважає кар'єрний коуч Тара Софія Мор, тоді як вони хотіли б переконатися, що ви все зрозуміли. Замість цього експерт рекомендує сформулювати ваші сумніви інакше: «Що ви думаєте з цього приводу?».
2. «Це несправедливо»
Ваш обурений крик чи скільки-небудь змінить ситуацію. «Уникати цю фразу варто з тієї простої причини, що краще утримуватися від скарг або, того гірше, пасивного ниття, незалежно то того, що саме вас обурює - неприємності на роботі чи проблеми планетарного масштабу », - вважає Дарлін Прайс, автор статті« Добре сказано! Секрети успішних презентацій і переговорів ».
3. «У мене не було на це часу»
Найчастіше це просто брехня . Якщо ви не знайшли часу для виконання завдання або забули про неї, краще призначити термін, до якого вона точно буде виконана, замість того, щоб пояснювати, чому прийматися за неї вже пізно.
4. «Просто»
«Я просто хотів перевірити», «Я просто думаю» - вживання цього словечка може здаватися абсолютно нешкідливим, але відволікає увагу від того, що ви говорите. «Коли ми говоримо« просто », ми боїмося, що нас вважатимуть більш сильними, ніж ми є», - вважає Мор. - Хто говорить як би займає оборонну позицію і воліє виглядати трохи плаксивим і невпевненим ». Позбавтеся від цього словесного паразита, і ваша мова буде звучати більш вагомо.
5. «Але я відправив e mail тиждень тому»
Якщо хтось не відповів вам, ваша турбота упевнитися, що ваше прохання отримана. Дійте на випередження в комунікаціях, будьте проактивними, а не змушуйте ваших колег відчувати провину під градом ваших закидів.
6. «Ненавиджу», або «Мене дратує»
Образам не місце в офісі, тим більше, коли вони спрямовані на конкретну людину або діяльність компанії. «Вони не тільки демонструють незрілість, як на шкільному подвір'ї, а й створюють вибухонебезпечну ситуацію в колективі», - говорить Прайс.
7. «Я за це не відповідаю»
Навіть якщо це дійсно не ваш обов'язок, готовність допомогти означає, що ви командний гравець і можете пройти зайву милю заради спільної справи. Зрештою, ми всі за нього відповідаємо.
8. «Ви повинні були ...»
Ці обвинувальні закиди швидше вселяють почуття сорому. Вимовляє їх як би показує пальцем на винуватого, - говорить Прайс. Краще використовувати позитивний підхід, наприклад: «У майбутньому я рекомендую ...».
9. «Я можу помилятися, але ...»
Прайс називає ці слова знецінюються. Це означає, що вони відразу ж знижують вплив того, що ви збираєтеся сказати. «Уникайте будь-яких предваряющих фраз, які зменшують ваш авторитет і значення вашого внеску в роботу», - рекомендує вона.
10. «Вибачте, але ...»
Ці слова відразу налаштовують проти вас, ви викликаєте роздратування навколишніх. «Не вибачайтеся за те, що ви збираєтеся зробити чи сказати», - радить Мор.
11. «Взагалі-то», «Насправді»
«Взагалі-то це тут» або «Насправді, ви можете поступити таким чином» - випереджаючи вислів цими словами, ви створюєте дистанцію між собою і слухачем, як би натякаючи, що тут є місце сумнівам. Спробуйте додати тому, що ви говорите, більш позитивний настрій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий