воскресенье, 25 января 2015 г.

13 складних і незвичайних питань, які задають на співбесіді

Ви вважаєте більшість питань на співбесіді дурними? Багатьом роботодавцям так не здається. Вивчайте, про що вас можуть запитати під час пошуку роботи. Бути готовими до всього - дуже важливо.

Успішні люди з різних сфер розповіли про їх улюблених питаннях для інтерв'ю та тому, що вони таким чином намагаються дізнатися про кандидатів.   публікує їх і коментарі авторів про те, який сенс вони вкладають в ці непрості питання. Велика ймовірність, що і вам вони зустрінуться в тій чи іншій формі.
1. Чому ви поміняли X робочих місць за Y років?

«Це питання допомагає мені зрозуміти повну картину професійного розвитку кандидата. Що його мотивує? Чому за наявності мотивації він стрибає від однієї роботи до іншої ? Яка ключова причина його звільнення?

Відповіді показують мені їх лояльність і процес міркувань. Думають вони, що їх обмежують боси і менеджери? Чи їм швидко стає нудно?

Немає нічого поганого в тому, що людина змінює роботу, має значення, чому він це робить », - Шама Кабани, засновник і директор The Marketing Zen Group.
2. Якби ми сиділи тут через рік, відзначаючи досягнення компанії, якою була б ваша заслуга в цьому? Чого ми досягли разом?

«Для мене в інтерв'ю важливо, що кандидат вивчив нас . Мені необхідно знати, що він підготувався і насправді розуміє компанію і свою роль в ній і справді хоче саме цього.

У кандидата має бути стратегічне бачення, і він повинен говорити не тільки про те, який це був хороший рік, але відповідати з прицілом на перспективу, бачачи загальну картину розвитку компанія і розуміючи, чому він хоче працювати тут », - Ренді Гарутт, виконавчий директор Shake Shack.
3. Коли ви були найбільш задоволені у вашому житті?

«За винятком фахівців початкового рівня, я припускаю у кандидатів стерпні робочі навички та інтелект. Я припускаю, що розумні люди з відповідним досвідом швидко адаптуються і досягнуть успіху в нових умовах, коли культура компанії підходить їм і надихає їх. Так що я концентруюся на їхньому характері і те, наскільки добре вони впишуться в мою організацію.

Це питання відкриває двері до розмови, в ході якого я можу побачити відповідність між життям в моїй компанії і тим, що потрібно цьому кандидату, щоб проявити себе якнайкраще. Чи зможе він бути кращим у моїй компанії або десь ще », - Дік Кросс, засновник і виконавчий директор Cross Partnership.
4. Якщо ви будете прийняті на посаду, і вас влаштує і сама робота, і ви отримаєте зарплату, яку запитуєте, які пропозиції від інших компаній вас зможуть зацікавити?

«Я хочу з'ясувати, що рухає кандидатом сильніше - прихильність до грошей або робочого місця. Чи можна його купити? Ви будете здивовані деякими відповідями », - Ілля Позін, засновник Ciplex.
5. Хто ваш зразок для наслідування і чому?

«Питання може виявити, наскільки кандидат схильний до самоаналізу в особистому та професійному розвитку. Я вважаю, що це якість тісно пов'язане з успіхом і амбіціями. Крім того, він може показати, до яким якостям і вчинкам прагне кандидат », - Клара Ших, співзасновник і виконавчий директор Hearsay Social.
6. Чим ви не любите займатися?

«Ми схильні вважати, що співробітники отримують задоволення від всіх аспектів своєї роботи. Але я з'ясував, що так буває досить рідко. Однак щоб отримати чесну відповідь, потрібна чимала наполегливість. Зазвичай я задаю це питання кілька разів, різними способами, але відповідь завжди варто зусиль. Наприклад, мені довелося проводити співбесіду менеджера з продажу, який сказав, що не любить знайомитися з новими людьми. Але найбільше враження на мене справив керуючий фінансами, який сказав, що йому не подобається рутина і коли хтось перевіряє його роботу. Наступний! », - Арт Папас, засновник і виконавчий директор Bullhorn.
7. Розкажіть про проект або досягненні, яке ви вважаєте найбільш значним у вашій кар'єрі?

«Я вважаю, що це питання дозволяє розвинути бесіду і надає можливість кандидату розповісти про себе з найкращого боку нестандартним чином. Крім того, тут самі собою з'являються інші питання: яку позицію ви займали, коли досягли цього результату? Як це вплинуло на зростання компанії? Хто ще в цьому брав участь, і як це досягнення вплинуло на команду? Обговорюючи тільки це просте питання, можна отримати багато додаткової інформації про людину, її робочих звичках і про те, як він працює з іншими людьми », - Дебора Свіні, виконавчий директор MyCorporation.
8. Яка тварина ви б назвали своїм тотемом, або що вас надихає?

«Я запитала свою помічницю під час співбесіди, яке її улюблена тварина. Вона сказала, що любить качок, бо вони незворушні на поверхні, але метушаться як божевільні під водою, щоб добиватися свого. Я вважаю, це приголомшливий відповідь і прекрасний опис для посади, на яку вона претендувала. Вона працює у нас близько року і проявляє себе чудово », - Раян Холмс, виконавчий директор Hoot Suite.
9. Ми постійно намагаємося працювати краще, швидше, розумніші або з меншими витратами. Ми використовуємо технології або покращуємо процеси. Іншими словами, ми намагаємося робити більше і дешевше. Розкажіть про проект або проблеми, яку ви зробили краще, швидше, розумніші, більш ефективно чи менш дорого?

«У хороших кандидатів виявиться в запасі кілька відповідей на це питання. Приголомшливі - розповідатимуть про свої рішення захоплено. За 13 років ми тільки одного разу підвищили ціни для наших клієнтів. Не тому, що наші витрати знизилися - зовсім навпаки. Ми в змозі підтримувати наші ціни, бо ми досягли кращого в тому, що робимо. Наша команда на всіх рівнях тримає ніс за вітром, вишукуючи рішення для проблем. Кожен новий співробітник повинен робити те ж саме », - Едвард Віммер, співзасновник RoadID.
10. Розкажіть про конкретні досягнення на вашій минулого позиції, які дозволять вам добитися успіху і в нашій компанії?

«Минулі успіхи, як правило, найкращий індикатор майбутніх досягнень. Якщо кандидат не може навести приклади удач у минулому , навряд чи він досягне більшого в нашій компанії. І в будь-який інший теж », - Дейв Лавинська, засновник Guiding Metrics.
11. Отже, в чому ваша історія?

«Цей безглуздий питання відразу ставить кандидата в оборонну позицію, тому що тут немає правильного чи неправильного відповіді . Але те, як він себе тримає - і є відповідь.

Це питання передбачає творчий відповідь. Це запрошення пограти в гру і можливість побачити, де кандидат грає, не боячись неправильної відповіді. Манера відповіді багато що говорить про характер, уяві й винахідливості людини.

У сучасному світі історії допомагають викликати емоції, за допомогою яких продаються бренди - продукту або людини.

Те, як він на мене дивиться, коли я задаю це питання, теж говорить мені дещо про його здатність справляти враження. Якщо він займає оборонну позицію, виглядає затиснутим і тримає паузу довше, ніж кілька секунд, це може говорити про те, що претендент сприймає все занадто буквально і не мислить широко. У нашому бізнесі необхідно мислити широко », - Річард Фанесс, керуючий партнер Finn Partners.
12. Чи є у вас питання до мене?

«Я люблю ставити це питання на початку співбесіди. Це показує, наскільки швидко він розуміє, і також дозволяє оцінити рівень підготовки і стратегічного мислення. Я часто помічав, що ви можете більше дізнатися про кандидата по тому, які питання він задає , ніж по тому, які відповіді дає », - Худоба Дорсі, співзасновник і виконавчий директор Exact Target.
13. Розкажіть нам про час, коли події розвивалися не так, як ви хотіли: ваші очікування не виправдалися або проект не вдався.

«Цей просте питання може сказати багато про що. Кандидати можуть довго розповідати про те, як важливо працювати в команді, але це не означає, що вони вміють це робити на практиці. Нам потрібні самостійні гравці, які розглядатимуть свою позицію як партнерство.

Як правило, можливі відповіді бувають трьох видів:

    обвинувачення;
    самоприниження;
    можливості для зростання.

Нашій компанії потрібні цілеспрямовані співробітники, які не бояться вирішувати декілька завдань одночасно і іноді виходити за рамки посадової інструкції. Так що я хотів би найняти гравців у команду з правильним ставленням і підходом. Якщо кандидат перекладає відповідальність, звинувачує, відгукується негативно про колишніх колег, говорить з позиції права або представляє свою роль як індивідуума на противагу партнерству, навряд чи він увіллється в нашу команду.

Але якщо вони беруть на себе відповідальність і пристрасно хочуть застосувати ті уроки, які винесли з минулого досвіду, вони будуть процвітати в нашій меритократії », - Тоні Кнопп, співзасновник і генеральний директор Spotlight Ticket Management.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Другі страви кулінарія онлайн Десерти, напої кулінарна книга Випічка рецепти приготування любовь женщин мужчин отношения салат приготування інгредієнти Риба і морепродукти домашні рецепти Торти і тістечка рецепти покроково Закуски і бутерброди кулінарія рецепти энцеклопедия полового поведения женщин мужчин Перші страви безкоштовна кулінарія Млинці, оладки, сирники рецепти энцеклопедия сексуальных отношений человека энцеклопедия женщины мужчины половые органы любовь женщины и мужчины сексуальные отношения жінки чоловіки спілкування людина життя чоловік відносини з дружиною відносини життя з чоловіком почуття люди компанії робота життя любов дівчина відносини finpension.ru filmyhd.info foot0000000.pw flactorrent.ru flashshot.ru flarrowfilms.com flatroad.ru fleetcenter.ru forum.ca2013.com flint-music.ru affordable insurance life affordable life insurance affordable term life insurance