воскресенье, 25 января 2015 г.

Три головні причини, чому ви не досягнете успіху

Одна невдача і опустилися руки? Так ви ніколи не вступите в «клуб успішних людей». Особистості, про які піде мова, вже пройшли цю школу. Хочете домогтися успіху? Ось три головні якості, без яких не обійтися. Змінитися ніколи не пізно.

У 1953 році на одній з радіостанцій відбувся виступ Наполеона Хілла. Можна по-різному ставитися до автора бестселера «Думай і багатій». Однак вивчаючи досвід успішних людей, він помітив чимало цікавих закономірностей. В ході свого виступу на радіо він сформулював три найбільш поширені якості, через які люди не домагаються успіху в житті.
1. Вам не досягти успіху, якщо ви не вмієте ладити з іншими людьми

Хілл надає величезного значення вмінню бути особистістю «на мільйон». І справа не стільки в тому, як ви виглядаєте, а в тому, як ви будуєте спілкування з оточуючими вас людьми.

Успішні люди мають безліч корисних зв'язків, у них багато знайомих, готових з радістю їм допомогти. Як вони домагаються цього? «Перший крок до того, щоб завоювати симпатії оточуючих, це почати любити їх», - говорить Хілл. Успішні люди вміють сподобатися не стільки завдяки вродженому чарівності, скільки тому, що піклуються про власну репутацію і цінують інших людей. Секрет у тому, щоб бути щирим.

Більшість людей, так чи інакше, відчувають фальш і розпізнають корисливі наміри.

Грег Рейд, автор книги «Здатність бути наполегливим» («Stickability»), рекомендує стати свого роду позитивним параноїком. Тобто частіше уявляти, що весь світ об'єднався не проти, а за вас. Він стверджує, що ця вправа відмінно працює і допомагає стати більш відкритим для нових позитивних зв'язків.

Саме вміння ладити з іншими, на думку Хілла, допомогло підприємцю Чарльзу Швабу піднятися від інженера до президента компанії з річною зарплатою в $ 75 тис. І бонусом в $ 1 млн. Треба зауважити, що в той час це були астрономічні суми. Бос Шваба, легендарний промисловець Ендрю Карнегі, якось сказав: «Зарплата виплачувалася Швабу за виконання його роботи, а бонус - за те, що Шваб за допомогою своєї чарівності міг змусити робити інших».

Зрозуміло, що песимістів, скигліїв і злісних циніків ніхто не любить, їх цураються. Але що робити тим, хто не володіє харизмою Шваба, щоб сподобатися людям і заручитися їхньою підтримкою? Перш за все, будьте позитивні і доброзичливі. Коли ви спілкуєтеся з кимось , ваш співрозмовник повинен бути в цей момент для вас найголовнішою людиною в світі.

Менше говоріть, більше слухайте. І справа зовсім не в тому, щоб підгодувати чуже его. Постарайтеся зрозуміти, чим ви могли б бути корисні цій людині. Робіть як мінімум одну добру справу в день. Найуспішніші нетворкера - це люди, які допомагають іншим людям, нічого не чекаючи взамін.

Вчіться зберігати самовладання і витримку в будь-яких ситуаціях. Надмірно емоційна реакція незалежно від того, якими подіями вона викликана, радісними або сумними, може неприємно здивувати оточуючих. Будьте терплячі, вибирайте відповідний час для своїх слів і дій. Людям необов'язково знати все, що ви думаєте.

Намагайтеся бути об'єктивні, не відкидайте відразу ідеї та думки, які не відповідають вашим уявленням. Якщо ви будете спілкуватися тільки з тими, хто думає так само, як і ви, ви ризикуєте втратити безліч цікавих можливостей. У тому числі і кар'єрних.

Посміхайтеся частіше! Кажуть, що цим прийомом досконало володів президент США Франклін Рузвельт, і саме посмішка дозволяла йому розтопити лід, коли співрозмовник був недовірливий і насторожений.

Хваліть інших, але щиро і за справу. Переборщивши з лестощами, ви ризикуєте заслужити репутацію підлабузника. Як не перестаратися? Вчіться бачити в людях хороше і захоплюйтеся щиро.

Пам'ятайте, що сподобатися всім неможливо і не варто заради цього прикидатися. Успішні люди завойовують симпатії завдяки тому, що просто піклуються про свою поведінку і репутації. Як правило, у них є вірні друзі, які завжди з ними чесні і готові вказати на помилки.
2. Вам не досягти успіху, якщо ви відступаєте перед труднощами

У своєму виступі Наполеон Хілл навів у приклад Томаса Едісона, у якого раніше брав інтерв'ю. Винахідник перебрав величезна кількість матеріалів, перш ніж йому вдалося створити лампу розжарювання.

«Одного поразки виявляється достатньо, щоб змусити середньостатистичної людини відступити. Можливо, саме тому так багато середньостатистичних людей і тільки один Томас Едісон », - говорить Хілл.

Успішні люди отримують уроки з власних невдач, замість того щоб плекати їх. І насправді навколишні вище цінують успіхи тих, хто знайшов у собі сили після невдачі рухатися далі. Відмова, негативна оцінка ваших здібностей з боку експерта можуть вибити з рівноваги. Але тільки ви вирішуєте, чи стане це для вас вироком. Якщо вам доведеться зіткнутися з подібним (або вже довелося), перечитайте приклади нижче.

З однією з перших кінопроб майбутній майстер музичного жанру в кіно Фред Астер вийшов з наступним вердиктом: «Не здатний співати. Не здатний грати. Злегка лисіючий. Трохи вміє танцювати ». Астера це не зупинило, і він став легендою Голлівуду і Бродвею.

Томасу Едісону вчителі говорили, що він «занадто дурний, щоб навчитися чогось». Однак він зареєстрував понад 1 тис. Патентів, а деякі з його винаходів, таких як фонограф і кінокамера, змінили світ.

Джеймс Дайсон, перш ніж запустити у виробництво свій вакуумний пилосос, створив 5126 невдалих прототипів і витратив усі гроші, які зібрав за 15 років. Зараз бренд Dyson входить до числа найбільш продаваних, а стан підприємця за оцінкою Forbes становить $ 4,5 млрд.

Автор популярних дитячих книг «Кіт у капелюсі» та «Зелені яйця і шинка» Теодор Сьюз Гейзел (Доктор Сьюз) отримав відмову від 27 різних видавців, коли намагався опублікувати свою першу рукопис. Сьогодні Доктор Сьюз - найбільш продаваний автор дитячих книг англійською мовою.

Опру Уїнфрі звільнили з її першої роботи на телебаченні. Уолта Діснея звільнив редактор газети, в якій той працював, за брак уяви і відсутність ідей.

Гарланда Девіда Сандерса (Полковника Сандерса) десятки разів звільняли з різних посад, перш ніж він заснував успішний ресторан KFC. Стівен Спілберг кілька разів безуспішно намагався вступити до Школи кінематографії при Університеті Південної Каліфорнії.

Молодий Генрі Форд буквально знищив свою репутацію, заваливши пару автомобільних бізнесів. Але все ж зміг знайти партнера, який повірив у нього. Форд довів, що витягнув уроки зі своїх помилок, коли Ford Motor Companyнавсегда змінила автомобільну індустрію за допомогою нової виробничої технології - лінії складання.

Соїтіро Хонда був ізгоєм у японському бізнес-співтоваристві, тому що він повстав проти традицій і норм, був прихильником індивідуалізму. Але це не завадило йому кинути виклик американської автомобільної промисловості і побудувати успішну компанію.
3. Вам не досягти успіху, якщо прокрастинація стала вашим постійним супутником

Коли ви відкладаєте справи на потім, у людей формується думка, що ви нездатні діяти, і в цілому некомпетентні. А одна з головних причин прокрастинації - це страх.

У 2008 році Адам Маккефри з Карлтонського університету провів дослідження, щоб виявити причини прокрастинації. Спочатку у нього було кілька гіпотез, які він хотів перевірити. По-перше, він припустив, що чим більш вільним у виборі дій відчуває себе людина, тим нижче повинна бути ймовірність прокрастинації.

По-друге, він вирішив перевірити, чи вірно, що страх є основною причиною прокрастинації. У своєму дослідженні він розглядав декілька поширених страхів, таких як страх поразки; почуття невпевненості щодо майбутнього; боязнь розчарувати когось, чия думка важливо; втрата самооцінки.

По-третє, Маккефри вирішив з'ясувати, чи впливає на прокрастинація такий фактор як «життєва сила» (тобто чи відчуває себе людина в даний момент енергійним і повним сил, чи дивиться з оптимізмом у майбутнє).

Дані дослідження, учасниками якого стали студенти останніх курсів, підтвердило практично всі гіпотези. Дійсно, чим вище рівень страху, тим вище і рівень прокрастинації, а свобода у виборі дій і життєва сила знижують вірогідність того, що ви відкладіть справи на потім.

Також в ході комплексного аналізу факторів вдалося з'ясувати, що якщо людина боїться поразки , але при цьому відчуває себе достатньо компетентним (тобто знає, що може виконати завдання, може опанувати необхідними знаннями та навичками), він не буде прокрастініровать. Тобто ви можете відчувати занепокоєння з приводу результату, але якщо ви відчуваєте себе компетентним, то страх більше не владний над вами. У вас достатньо ресурсів, щоб досягти мети.

Успішні люди не відкладають справи на потім, вони діють. Вони приймають рішення на основі достатньої кількості інформації, а не чекають ідеального моменту або ідеального рішення, вважає Хілл. Як сказав Джордж Сміт Паттон, один з головних генералів американського штабу в роки Другої світової війни: «Хороший план, який виконується зараз, краще, ніж ідеальний план, який буде виконаний на наступному тижні».

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Другі страви кулінарія онлайн Десерти, напої кулінарна книга Випічка рецепти приготування любовь женщин мужчин отношения салат приготування інгредієнти Риба і морепродукти домашні рецепти Торти і тістечка рецепти покроково Закуски і бутерброди кулінарія рецепти энцеклопедия полового поведения женщин мужчин Перші страви безкоштовна кулінарія Млинці, оладки, сирники рецепти энцеклопедия сексуальных отношений человека энцеклопедия женщины мужчины половые органы любовь женщины и мужчины сексуальные отношения жінки чоловіки спілкування людина життя чоловік відносини з дружиною відносини життя з чоловіком почуття люди компанії робота життя любов дівчина відносини finpension.ru filmyhd.info foot0000000.pw flactorrent.ru flashshot.ru flarrowfilms.com flatroad.ru fleetcenter.ru forum.ca2013.com flint-music.ru affordable insurance life affordable life insurance affordable term life insurance