среда, 28 января 2015 г.

7 речей, які співробітники ніколи не говорять керівникам

У всіх співробітників є безліч думок з приводу їх роботи. Здебільшого з цих думок вони ніколи не діляться зі своїм керівництвом. Про що ж начальство ніколи не дізнається від своїх підлеглих?

Іноді мовчання - золото. А іноді мовчання тримає керівників далеко від розуміння, що насправді думають їхні співробітники, і чого вони потребують. А це може призвести до плачевних результатів роботи компанії. Автор понад 30 успішних бізнес книг Джефф Хейден, в продовження статті « 10 речей, які керівники ніколи не говорять співробітникам », написав список з 7 фраз, які багато працівників хотіли б сказати своєму керівництву, але не роблять цього.   приводить цей список .
1. Будь ласка, поменше говорите про своє особисте життя

Розмови на теми, які не відносяться до роботи, допомагають будувати відносини, але багато людей відчувають себе ніяково в таких бесідах з людиною, яку не дуже добре знають. Співробітники, особливо нові співробітники, які не дуже хотіли б слухати розповіді керівника про його недавньому відпустці, новій машині або колекції антикваріату.

Новим працівникам хочеться відчувати, що вони беруть участь у чомусь вагомому, і розуміти, як вони справляються. Старожилам - що про них думають і піклуються. А розмови про особисте створюють враження, що керівництво думає тільки про себе.
2. Хіба не видно, що я дійсно зайнятий?

Коли керівник вирішує заглянути і перевірити, як ідуть справи або обговорити якісь нюанси з конкретними співробітників, вони не завжди замислюються, що співробітники можуть бути дуже зайняті, і бесіда може бути зараз не до місця. Але особливого виходу у підлеглих немає. Якщо мова йде про фізичну працю, і є гостра необхідність в розмові, то краще трохи допомогти і в процесі щось обговорити - це згладить ситуацію. В інших випадках краще акуратніше вибирати момент і погоджувати це з співробітниками. Відволікати когось від роботи, якщо справа не першорядної важливості, точно не варто.
3. Вас адже насправді не хвилює моє особисте життя

Регулярні банальні питання по типу «Як справи?», «Як діти?», «Чим займався на цих вихідних?» Для багатьох співробітників здаються нещирими. Якщо тільки начальник і підлеглий не є хорошими друзями. Тому потрібно або завести з усіма гарні дружні довірчі відносини або розмовляти тільки з робочих питань.
4. Ви стверджуєте, що поважаєте мене, так дайте мені зайнятися чимось важливим

Доручити співробітникові якусь важливу роботу - хороше доказ, що керівництво його поважає і цінує. В іншому випадку постійні розмови про повагу - це порожні слова, які краще не вимовляти як попало.
5. Ви стверджуєте, що довіряєте мені, так дайте мені щось важливе і дозвольте самому вирішувати, як з цим впоратися

Коли керівництво говорить співробітникам, як виконувати ту чи іншу роботу - це нормально. Зрештою це їхній бізнес. Однак, віддати важливу задачу в чиїсь руки і покластися на нього - це і є довіра, яку співробітники цінують. Якщо керівництво не може так вчинити, то навіщо створювати ілюзію довіри? Звичайно, співробітник повинен своєю роботою показати, що заслуговує і повагу і довіру . І якщо важливих доручень для самостійного виконання не надходить, то йому варто задуматися. Але чути приємні слова, за якими не слід дій, будь-якого спантеличить.
6. По правді, я б хотів працювати тут дуже довго

Багато людей до 30 років досить часто змінюють місця роботи. Деякі йдуть через гроші, а деякі через те, що не можуть спрацюватися з начальством. Не важливо, що якась конкретна сфера діяльності передбачає високу плинність персоналу. Керівництву завжди повинно бути діло до того, чому це відбувається в кожному конкретному випадку. Співробітникам хотілося б мати роботу, в якій вони впевнені, і хотілося б працювати на ній якомога довше. Компаніям теж вигідно берегти кадри. Тому керівництву завжди потрібно аналізувати причини звільнень за власним бажанням . Адже це відбувається тільки, якщо є привід.
7. Цей подарунковий сертифікат хороший, але і просте «дякую» не завадило б

Коли роботодавець виплачує зарплату, це цілком можна вважати вдячністю за виконану роботу, але не зовсім. Коли він влаштовує корпоратив або дарує невеличкі подарунки, це теж подяку, але не зовсім. Завжди хочеться почути банальне «спасибі» за свою роботу. «Спасибі, що розібрався з цим складним клієнтом». «Спасибі, що так швидко довіз це замовлення». Це не складне, але вельми приємне заохочення.


А що б ви хотіли сказати своєму начальству, але не можете цього зробити?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Другі страви кулінарія онлайн Десерти, напої кулінарна книга Випічка рецепти приготування любовь женщин мужчин отношения салат приготування інгредієнти Риба і морепродукти домашні рецепти Торти і тістечка рецепти покроково Закуски і бутерброди кулінарія рецепти энцеклопедия полового поведения женщин мужчин Перші страви безкоштовна кулінарія Млинці, оладки, сирники рецепти энцеклопедия сексуальных отношений человека энцеклопедия женщины мужчины половые органы любовь женщины и мужчины сексуальные отношения жінки чоловіки спілкування людина життя чоловік відносини з дружиною відносини життя з чоловіком почуття люди компанії робота життя любов дівчина відносини finpension.ru filmyhd.info foot0000000.pw flactorrent.ru flashshot.ru flarrowfilms.com flatroad.ru fleetcenter.ru forum.ca2013.com flint-music.ru affordable insurance life affordable life insurance affordable term life insurance