Чому одні люди встигають все, а інші не можуть впоратися з рутиною? Ключ до ефективності - правильний розпорядок дня.
Різноманітні експерти дають безліч порад про підвищення продуктивності, часто всупереч один одному. Журналіст Ерік Бейкер провів чимало інтерв'ю з успішними людьми і вивів деякі принципи, якими вони керуються, щоб все встигати. За його спостереженнями, головне - співвідносити важливість завдання з затрачиваемой на неї енергією.
Виконуйте ранкові ритуали
Дослідник Лора Вандеркам вивчила графіки успішних людей і з'ясувала, що у них є одна спільна риса - найчастіше такі люди встають рано, до того, як почнеться метушня і загальне безумство. Крім того, вони слідують заздалегідь певним ритуалам, день за днем роблячи одне і те ж з ранку. Зокрема, корисно думати про те, яких цілей треба досягти сьогодні і в майбутньому. Ця звичка допомагає налаштуватися на робочий лад і сконцентруватися на важливих речах.
Не відволікайтеся на дрібниці
Часто, прийшовши на роботу, люди відразу хапаються за термінові листи або починають обговорювати з колегами минулий вихідний, відкладаючи найважливіше на потім. Це велика помилка. За даними досліджень, в перші 2-4 години після пробудження мозок працює найбільш продуктивно - навіщо ж витрачати цей час на дурниці? Не відволікайтеся на неї, ледве прийшовши на роботу - зробіть спочатку головне.
Подумайте про результати
Після обіду особливо важко знову почати працювати. Щоб повернутися до справ, можна повторити ранковий ритуал в скороченою версією: подумати про те, що вже вдалося зробити. Думки про досягнуті результати добре мотивують на подальшу роботу.
Проводьте наради днем
Якщо ранок ідеально для вирішення складних завдань, то післяобідній час відмінно підходить для рутини. Творець «Гілберта» Скотт Адамс каже: «До обіду я творю, а після - копіюю». У цей час перемикання з однієї справи на іншу піде вам на користь. Згідно з даними досліджень, найкращий час для нарад - після 15 годин. До речі, часто люди, яким важко зосередитися на вирішенні однієї проблеми, працюють більш ефективно, якщо поруч є хтось ще.
Залиште вечір вільним
Спеціаліст з тайм-менеджменту Тім Ферріс радить перед вечерею записати ті речі, які ви хочете зробити завтра, а потім - відключитися від роботи і розслабитися. Але це не означає, що варто сидіти весь вечір вдома біля телевізора. Зустрічі з друзями, похід в спортзал і улюблене хобі набагато краще відновлюють сили.
Різноманітні експерти дають безліч порад про підвищення продуктивності, часто всупереч один одному. Журналіст Ерік Бейкер провів чимало інтерв'ю з успішними людьми і вивів деякі принципи, якими вони керуються, щоб все встигати. За його спостереженнями, головне - співвідносити важливість завдання з затрачиваемой на неї енергією.
Виконуйте ранкові ритуали
Дослідник Лора Вандеркам вивчила графіки успішних людей і з'ясувала, що у них є одна спільна риса - найчастіше такі люди встають рано, до того, як почнеться метушня і загальне безумство. Крім того, вони слідують заздалегідь певним ритуалам, день за днем роблячи одне і те ж з ранку. Зокрема, корисно думати про те, яких цілей треба досягти сьогодні і в майбутньому. Ця звичка допомагає налаштуватися на робочий лад і сконцентруватися на важливих речах.
Не відволікайтеся на дрібниці
Часто, прийшовши на роботу, люди відразу хапаються за термінові листи або починають обговорювати з колегами минулий вихідний, відкладаючи найважливіше на потім. Це велика помилка. За даними досліджень, в перші 2-4 години після пробудження мозок працює найбільш продуктивно - навіщо ж витрачати цей час на дурниці? Не відволікайтеся на неї, ледве прийшовши на роботу - зробіть спочатку головне.
Подумайте про результати
Після обіду особливо важко знову почати працювати. Щоб повернутися до справ, можна повторити ранковий ритуал в скороченою версією: подумати про те, що вже вдалося зробити. Думки про досягнуті результати добре мотивують на подальшу роботу.
Проводьте наради днем
Якщо ранок ідеально для вирішення складних завдань, то післяобідній час відмінно підходить для рутини. Творець «Гілберта» Скотт Адамс каже: «До обіду я творю, а після - копіюю». У цей час перемикання з однієї справи на іншу піде вам на користь. Згідно з даними досліджень, найкращий час для нарад - після 15 годин. До речі, часто люди, яким важко зосередитися на вирішенні однієї проблеми, працюють більш ефективно, якщо поруч є хтось ще.
Залиште вечір вільним
Спеціаліст з тайм-менеджменту Тім Ферріс радить перед вечерею записати ті речі, які ви хочете зробити завтра, а потім - відключитися від роботи і розслабитися. Але це не означає, що варто сидіти весь вечір вдома біля телевізора. Зустрічі з друзями, похід в спортзал і улюблене хобі набагато краще відновлюють сили.
Комментариев нет:
Отправить комментарий