Прикро, коли ви не знаєте, чому вас не взяли на роботу. Адже як не повторювати свої помилки, якщо вам на них не вказали? Ось, що про це говорять самі HR-менеджери.
Здобувачі часто стикаються з ситуацією, коли після співбесіди роботодавці не повідомляють їм причини відмови у працевлаштуванні. Ми вже писали як і навіщо дізнаватися причини відмови , але отримати чесну відповідь на це питання не так-то й просто. А іноді фраза «Ми вам передзвонимо» стає останньою, яку чують кандидати. Чому так відбувається? Чи пов'язано це з нашим менталітетом або так відбувається в усьому світі?
вирішив з'ясувати чи є така практика унікальною для нашої країни або часто зустрічається у всьому світі. На сайті Quora.com зарубіжні рекрутери без купюр відповіли, як вони надходять в цих ситуаціях і чому.
Гейл МакДауелл, керівник кадрового агентства
Давайте подивимося правді в очі - чи зможете ви чесно сказати причину, по якій змушені, наприклад, відмовити комусь у зустрічі? Без винятків.
Скажете ви хлопцю чи дівчині, що не можете повечеряти разом, тому що він або вона трохи дивні і здаються вам непривабливими?
Скажете ви знайомому, з яким бачилися всього пару раз і який запрошує вас на якийсь захід, що ви не підете, бо ледь його знаєте і він насправді вас дістає?
Скажете ви одному вашого друга, що ви не настільки близькі, щоб сходити разом в кіно, і вважаєте його нецікавим для вас людиною?
Ні, ви придумаєте виправдання. «Ой, вибач, я дуже зайнятий в цей день. Може бути іншим разом ». Ось такий от буде «чесний» відповідь.
Як не дивно, але роботодавці, рекрутери і HR-менеджери - теж люди. І часто вони не бачать плюсів у відвертому відповіді, а бачать тільки мінуси.
Це може бути грубо. Страшно і ніяково говорити іншим людям неприємні речі. Набагато простіше зовсім нічого не говорити.
Через це може скластися погане враження про компанію. Сказавши комусь правду, наївно очікувати, що ця людина подякує вас і буде працювати над помилками. Швидше він розсердиться і буде впевнений, що це ви неправі. У разі працевлаштування буде неправий представник компанії, а значить і вся компанія. А значить в очах кандидата це погана компанія, і він цілком може захотіти розповісти це всім, кому зможе.
Причин може бути занадто багато. Уявіть ситуацію, коли ви збираєтеся з друзями сходити в китайський ресторан. Але вашому другу Бобу не подобається там інтер'єр, Саллі не їсть м'ясо, Джим Не проти сходити, Бет просто не любить китайську кухню, а Алекс вважає її занадто здоровою. Думок і причин багато, але в підсумку ви не підете туди. Приблизно також і з підбором персоналу. У різних представників компанії може бути безліч різних думок щодо кандидата, але в підсумку вони вирішать, що він не підходить. Пояснити точку зору кожного буде занадто складним і трудомістким заняттям.
Всі, кого я знаю, роблять так. Багато компаній беруть приклад з інших підприємств і навіть не замислюються, навіщо чинити інакше.
Насправді я б хотіла, щоб компанії називали причину відмови кандидатам. І багато великих компаній роблять це, але далеко не все. Вони могли б спробувати чинити так, хоча б заради експерименту. Але набагато простіше і безболісніше для них - це не робити. І я розумію чому. Шукачам головне - не приймати це близько до серця і не зупинятися в пошуку .
Метью Ленс, рекрутер з десятирічним стажем
Досить часто ви не отримуєте роботу не тому, що зробили щось не так, а тому, що хтось зробив це трішки краще вас.
Я проведу аналогію з олімпійським спринтом на 100 метрів - може бути тільки один золотий призер. Він може бути швидше срібного лише на 0,01 с, а бронзового на 0,03 с, але тільки він отримає перше місце.
Назве чи хтось срібного або бронзового призера абсолютним переможцем? Ні. Чи добре вони виклалися в забігу? Так. Могли б вони зробити щось ще або щось по-іншому за ті 10 секунд спринту, щоб перемогти? Хто знає.
Теж саме і з наймом персоналу. У своїй роботі я дуже часто стикався з ситуацією, коли всі кандидати були хороші, але один був трішки краще інших, а найняти можна тільки одного. Я запитував керівництво, що сказати іншим кандидатам, їх відповідь завжди була: «Нічого». І якщо чесно, я й сам не знав, що сказати в такій ситуації, щоб це виглядало щирим, а не здавалося простий відмазкою.
Ембрі Бенджамін, рекрутер в Facebook
Причин, чому кандидат не отримав роботу, може бути безліч, і це завжди те, що кандидат не хоче почути. Чесно скажу, що 9 з 10 кандидатів, яким я називала причини, з яких вони не пройшли співбесіду, дуже різко реагували. Вони займали оборонну позицію, стверджували, що ми не праві, що наш підхід неправильний, вони ніяк не могли з нами погодитися. А якщо взяти одну таку бесіду і помножити на 20-30 кандидатів на тиждень, то вийде великий провал в часі - ми просто нічого не буде встигати.
Однак, коли я бачу, що кандидат достатньо зрілий і спокійний професіонал, я говорю причину відмови, бо знаю, що він адекватно її сприйме. Але це не часті випадки, а постійні дебати з незадоволеними кандидатами - трата часу, яку ми не можемо собі дозволити. У цьому питанні іноді все настільки серйозно, що в деяких компаніях приховують прізвища HR-менеджерів. Тому що в наш час легко знайти всі дані людини в мережі, і перетворити його життя в справжній кошмар. Деякі дивні кандидати так роблять, їм здається, що це найкращий спосіб довести свою правоту.
Я розумію розчарування людей, які хочуть отримати від нас зворотний зв'язок, які хочуть завдяки їй працювати над своїми помилками. Знайте, що основна причина, по якій ми не можемо цього зробити, - це гучні, непрофесійні, докучають кандидати, які сприймають все в багнети. Через них ми часто і не можемо вам нічого сказати.
Здобувачі часто стикаються з ситуацією, коли після співбесіди роботодавці не повідомляють їм причини відмови у працевлаштуванні. Ми вже писали як і навіщо дізнаватися причини відмови , але отримати чесну відповідь на це питання не так-то й просто. А іноді фраза «Ми вам передзвонимо» стає останньою, яку чують кандидати. Чому так відбувається? Чи пов'язано це з нашим менталітетом або так відбувається в усьому світі?
вирішив з'ясувати чи є така практика унікальною для нашої країни або часто зустрічається у всьому світі. На сайті Quora.com зарубіжні рекрутери без купюр відповіли, як вони надходять в цих ситуаціях і чому.
Гейл МакДауелл, керівник кадрового агентства
Давайте подивимося правді в очі - чи зможете ви чесно сказати причину, по якій змушені, наприклад, відмовити комусь у зустрічі? Без винятків.
Скажете ви хлопцю чи дівчині, що не можете повечеряти разом, тому що він або вона трохи дивні і здаються вам непривабливими?
Скажете ви знайомому, з яким бачилися всього пару раз і який запрошує вас на якийсь захід, що ви не підете, бо ледь його знаєте і він насправді вас дістає?
Скажете ви одному вашого друга, що ви не настільки близькі, щоб сходити разом в кіно, і вважаєте його нецікавим для вас людиною?
Ні, ви придумаєте виправдання. «Ой, вибач, я дуже зайнятий в цей день. Може бути іншим разом ». Ось такий от буде «чесний» відповідь.
Як не дивно, але роботодавці, рекрутери і HR-менеджери - теж люди. І часто вони не бачать плюсів у відвертому відповіді, а бачать тільки мінуси.
Це може бути грубо. Страшно і ніяково говорити іншим людям неприємні речі. Набагато простіше зовсім нічого не говорити.
Через це може скластися погане враження про компанію. Сказавши комусь правду, наївно очікувати, що ця людина подякує вас і буде працювати над помилками. Швидше він розсердиться і буде впевнений, що це ви неправі. У разі працевлаштування буде неправий представник компанії, а значить і вся компанія. А значить в очах кандидата це погана компанія, і він цілком може захотіти розповісти це всім, кому зможе.
Причин може бути занадто багато. Уявіть ситуацію, коли ви збираєтеся з друзями сходити в китайський ресторан. Але вашому другу Бобу не подобається там інтер'єр, Саллі не їсть м'ясо, Джим Не проти сходити, Бет просто не любить китайську кухню, а Алекс вважає її занадто здоровою. Думок і причин багато, але в підсумку ви не підете туди. Приблизно також і з підбором персоналу. У різних представників компанії може бути безліч різних думок щодо кандидата, але в підсумку вони вирішать, що він не підходить. Пояснити точку зору кожного буде занадто складним і трудомістким заняттям.
Всі, кого я знаю, роблять так. Багато компаній беруть приклад з інших підприємств і навіть не замислюються, навіщо чинити інакше.
Насправді я б хотіла, щоб компанії називали причину відмови кандидатам. І багато великих компаній роблять це, але далеко не все. Вони могли б спробувати чинити так, хоча б заради експерименту. Але набагато простіше і безболісніше для них - це не робити. І я розумію чому. Шукачам головне - не приймати це близько до серця і не зупинятися в пошуку .
Метью Ленс, рекрутер з десятирічним стажем
Досить часто ви не отримуєте роботу не тому, що зробили щось не так, а тому, що хтось зробив це трішки краще вас.
Я проведу аналогію з олімпійським спринтом на 100 метрів - може бути тільки один золотий призер. Він може бути швидше срібного лише на 0,01 с, а бронзового на 0,03 с, але тільки він отримає перше місце.
Назве чи хтось срібного або бронзового призера абсолютним переможцем? Ні. Чи добре вони виклалися в забігу? Так. Могли б вони зробити щось ще або щось по-іншому за ті 10 секунд спринту, щоб перемогти? Хто знає.
Теж саме і з наймом персоналу. У своїй роботі я дуже часто стикався з ситуацією, коли всі кандидати були хороші, але один був трішки краще інших, а найняти можна тільки одного. Я запитував керівництво, що сказати іншим кандидатам, їх відповідь завжди була: «Нічого». І якщо чесно, я й сам не знав, що сказати в такій ситуації, щоб це виглядало щирим, а не здавалося простий відмазкою.
Ембрі Бенджамін, рекрутер в Facebook
Причин, чому кандидат не отримав роботу, може бути безліч, і це завжди те, що кандидат не хоче почути. Чесно скажу, що 9 з 10 кандидатів, яким я називала причини, з яких вони не пройшли співбесіду, дуже різко реагували. Вони займали оборонну позицію, стверджували, що ми не праві, що наш підхід неправильний, вони ніяк не могли з нами погодитися. А якщо взяти одну таку бесіду і помножити на 20-30 кандидатів на тиждень, то вийде великий провал в часі - ми просто нічого не буде встигати.
Однак, коли я бачу, що кандидат достатньо зрілий і спокійний професіонал, я говорю причину відмови, бо знаю, що він адекватно її сприйме. Але це не часті випадки, а постійні дебати з незадоволеними кандидатами - трата часу, яку ми не можемо собі дозволити. У цьому питанні іноді все настільки серйозно, що в деяких компаніях приховують прізвища HR-менеджерів. Тому що в наш час легко знайти всі дані людини в мережі, і перетворити його життя в справжній кошмар. Деякі дивні кандидати так роблять, їм здається, що це найкращий спосіб довести свою правоту.
Я розумію розчарування людей, які хочуть отримати від нас зворотний зв'язок, які хочуть завдяки їй працювати над своїми помилками. Знайте, що основна причина, по якій ми не можемо цього зробити, - це гучні, непрофесійні, докучають кандидати, які сприймають все в багнети. Через них ми часто і не можемо вам нічого сказати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий